Wysyłka za 0 zł
przy zamówieniach o wartości powyżej 100zł
Większość drukarni ma wliczoną cenę za wysyłkę w każdym produkcie. My nie mamy żadnych ukrytych kosztów! Zamawiając kilka produktów i nie przekraczając wartości zamówienia 100 zł netto płacisz za wysyłkę tylko raz. W zamówieniu o wartości powyżej 100 zł netto koszt wysyłki jest wliczony w cenę zamawianych produktów. Wysyłka za 0 zł nie dotyczy wysyłek za pobraniem.
Rodzaj płatności

Szybki przelew PayU - jak to działa?
Podczas składania zamówienia jednym ze sposobów płatności jest PayU, dzięki któremu będziemy mieli link do szybkiej metody zapłaty. Po kliknięciu przycisku zapłaty, zostaniemy przeniesieni na stronę PayU, gdzie będziemy musieli wybrać jedną z metod płatności np. płatność BLIK. Płatność przez PayU zostanie natychmiast zaksięgowana, a twoje zamówienie trafi do realizacji (pod warunkiem poprawności plików).

Płatność za pobraniem
W naszej drukarni klient może również zamówić produkty za pobraniem. To rodzaj przesyłki kurierskiej, za którą adresat płaci dopiero w momencie odbioru. Płatność (za zawartość oraz dostawę) jest realizowana w momencie doręczenia. Tej metody płatności nie można realizować gdy zaznaczono przesyłkę anonimową.

Tradycyjny przelew
Klienci, którzy nie mają możliwości korzystania z wyżej wymienionych metod, mogą wybrać tę opcję - zostaną wówczas im podane dane do przelewu bankowego, który można zlecić np. na poczcie. Naturalnie w tym przypadku realizacja transakcji nie zajmie kilku minut, a 2-3 dni robocze.
Łączenie zleceń w jedną przesyłkę
W obrębie jednego zamówienia możesz mieć kilka zleceń. Każde zlecenie to dany produkt. Przy zamówieniu o wartości do 100 zł netto za przesyłkę płacisz tylko jeden raz, a powyżej 100 zł netto nie płacisz w ogóle.
Rodzaj i koszty dostawy


Wasze paczki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich GLS oraz InPost. Swoją paczkę możecie również zamówić do paczkomatu (tylko jeśli paczka nie przekroczy masy 25 kg i maksymalnych wymiarów np. banerów czy roll-up’ów).