Szybkie, tanie i skuteczne

Ulotka to jedna z najlepszych form reklamy Twojej firmy czy produktów, ulotki były, są i będą... To tylko od Ciebie zależy w jakim celu i w jakim rozmiarze wydrukujesz ulotki, co na nich się znajdzie, czy będzie to przekaz jedno czy dwustronny. W naszej drukarni internetowej Mprint.pl możesz wybrać spośród wielu formatów, rodzajów papieru i nakładów, a drukujemy już od 50 szt. Może będzie to tradycyjna ulotka reklamowa jednostronna, wydrukowana na powlekanym papierze kredowym 130 g, a może będzie to ekskluzywny voucher dwustronny, wydrukowany na grubym papierze kredowym 350 g, dodatkowo uszlachetniony aksamitną w dotyku folią soft touch. Oprócz standardowego przekazu o firmie, ulotki mogą spełniać różnorakie zadania, mogą być: voucherem, biletem, menu do restauracji, informacją turystyczną, kuponem promocyjnym, kuponem rabatowym, zaproszeniem, instrukcją obsługi, losem na loterię, zakładką do książki... itp.

W naszej ofercie znajdziesz ulotki zadrukowane jedno lub dwustronnie, masz do wyboru wiele formatów oraz różne rodzaje grubości papieru, papier może być matowy lub błyszczący, a dodatkowo od 170 g i wzwyż, ulotki mogą być foliowane do wyboru: folia błysk, mat lub soft touch. Przy niskich nakładach druk jest cyfrowy co przekłada się na krótki czas realizacji, przy większych nakładach drukujemy offsetowo, co wpływa na cenę i druk jest bardziej opłacalny.

Czytaj więcej...
Jak przygotować projekt do druku?
Praktyczne porady: Pobierz makiety:

1. Wybierz parametry produktu

{{param.getParameter().title}} Automatycznie zmieniono ze względu na brak w asortymencie
{{error}}
?

{{parameterValue.value}}:

2. Wybierz nakład i tryb realizacji

{{controller.getProduct().getLastParameter(1).valuesEnabled[0].value}}
Zamów do godz. {{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.startToHour}} wyślemy:
{{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.dayName}} {{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.date.substr(8,2)}}.{{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.date.substr(5,2)}}
Na złożenie zamówienia
{{paramOperator.param.value.value}}
Zamów do godz. {{controller.focusCartElementCols[$index+1].realizationObject.startToHour}} wyślemy:
{{controller.focusCartElementCols[$index+1].realizationObject.dayName}} {{controller.focusCartElementCols[$index+1].realizationObject.date.substr(8,2)}}.{{controller.focusCartElementCols[$index+1].realizationObject.date.substr(5,2)}}
Na złożenie zamówienia
{{controller.getProduct().getLastParameter().parameter.title}}
(szt.)
STANDARDOWY
Cena netto (za szt.)
EKSPRESOWY
Cena netto (za szt.)
Technologia
druku
{{cartElement.getLastParam().parameterValue}}
--
( )
{{error}}
Wysuń pozostałe wyceny
Technologia druku:
- druk cyfrowy
- druk offsetowy
- druk wielkoformatowy
Proszę poprawić błędy w formularzu
{{controller.cartElementsError.message}}

Szybkie, tanie i skuteczne

Ulotka to jedna z najlepszych form reklamy Twojej firmy czy produktów, ulotki były, są i będą... To tylko od Ciebie zależy w jakim celu i w jakim rozmiarze wydrukujesz ulotki, co na nich się znajdzie, czy będzie to przekaz jedno czy dwustronny. W naszej drukarni internetowej Mprint.pl możesz wybrać spośród wielu formatów, rodzajów papieru i nakładów, a drukujemy już od 50 szt. Może będzie to tradycyjna ulotka reklamowa jednostronna, wydrukowana na powlekanym papierze kredowym 130 g, a może będzie to ekskluzywny voucher dwustronny, wydrukowany na grubym papierze kredowym 350 g, dodatkowo uszlachetniony aksamitną w dotyku folią soft touch. Oprócz standardowego przekazu o firmie, ulotki mogą spełniać różnorakie zadania, mogą być: voucherem, biletem, menu do restauracji, informacją turystyczną, kuponem promocyjnym, kuponem rabatowym, zaproszeniem, instrukcją obsługi, losem na loterię, zakładką do książki... itp.

W naszej ofercie znajdziesz ulotki zadrukowane jedno lub dwustronnie, masz do wyboru wiele formatów oraz różne rodzaje grubości papieru, papier może być matowy lub błyszczący, a dodatkowo od 170 g i wzwyż, ulotki mogą być foliowane do wyboru: folia błysk, mat lub soft touch. Przy niskich nakładach druk jest cyfrowy co przekłada się na krótki czas realizacji, przy większych nakładach drukujemy offsetowo, co wpływa na cenę i druk jest bardziej opłacalny.